رومیسا جونرومیسا جون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه سن داره

رومیسا من تو زیباترین لبخند خداوندی

شهادت امام علی {ع} تسلیت باد.

1393/4/27 0:33
نویسنده : پریسا & هانیه
681 بازدید
اشتراک گذاری

از نخلستان و چاه و است و علی{ع}/کوفه در خواب گناه است و علی

کوفه خواب است و کسی در جاده نیست/در تمام شهر یک ازاده نیست

کوفیان باننگ سودا میکنند/از علی امشب تبرا میکنند

کوفیان با عافیت خو میکنند/برسردنیا هیاهو میکنند

باز امشب عشق تنها می شود/زخم،سهم فرق مولا می شود

کوفیان امشب علی را می کشند/فاتح خیبر علی را می کشند

افتاب عشق گلگون می شود/سینه سجاده پرخون می شود

افتاب عشق گلگون می شود/سینه سجاده پرخون می شود

باز امشب عقده ها گل میکند/برلبان غم،دعا گل میکنند

پشت نخل ارزو،خم می شود/داغ حسرت،سهم ادم می شود

می شود امت یتیم و بی امام/عشق،ناکام و عدالت ناتمام

جاده میماند غریب و بی  سوار/ذوالفقار عدل می گیرد غبار

کوفیان مست ترنم میشوند/در غبار عافیت گم می شوند

کوفه،ای ظلمت سرای شب نورد/کوفه،شهر عافیت،آیین زردکوفه

ای نامرد،ای شهرفریب/کوفه،ای بی درد،ای شهر فریب

زادگاه و قبله ی اصحاب باد/پنج فصل عدل را دادی به باد

خوب میدانم علی سهمت نبود/درک ان خورشید در فهمت نبود

چون که بازهرتو پرپر شد علی/همنشین زخم خنجر شد علی

کاش امشب باز باران می گرفت/بغض من راه نیستان می گرفت

کاش امشب درد می امد فرود/بغض من،زخم علی را می سرود

چاه کو،تابشنود درد مرا/ماه کو،ان شاهد درد اشنا

ای علی هجر و صبوری تا به کی/چهارده قرن ازتو دوری تا به کی

تا به کی باید ز هجرات سرود/شعر در وصف شهیدانت سرود

بی تو ای مولا دل من کربلاست/سهم ما از زندگی درد و بلاست

عشق در چشمان من گل کاشته/گریه با من ماجرا ها داشته

خانه ام امشب دوباره ابری است/گریه گام اخر بی صبری است

بی تو بر دل مانده زخم صد فدک/کو دوبیتی،کو جنون،کو نی لبک

غم مدار،اما دل ما محکم است/گرچه دنیا سهم ابن ملجم است

ذوالفقارت یا علی میراث ماست/ما به خون خواهی به پا خواهیم خواست

ای علی،سنگ صبور فاطمه/وارث سنگ غیور فاطمه

ای شهید فتنه ی قوم جمله/بهترین تفسیر اخلاص عمل

چشمهایت ای طلوع دلنواز/بر جهان ای کاش می تابید باز

کاش امشب باز باران می گرفت/بغض من راه نیستان می گرفت

کاش ام،شب درد می امد فرود/بغض من زخم علی را می سرود

شیعیان من داغدار حیدرم/داغدار آن بهار پرپرم

بی علی،ماییم و اندوهی مدام/روبروی ماست راهی ناتمام

بی علی دنیا ندارد اعتبار/وای برما،وای بر این روزگار.....

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دنیا
27 تیر 93 12:03
ماشالله به تو کوچولوی خوشگل خدا حفظت کنه خیلی نازی.به منم یه سر بزنین خوشحال میشم
پریسا & هانیه
پاسخ
ممنون عزیزم,شما هم کوچولوهای ناز و خوشگلی دارین.
دنیا
29 تیر 93 6:42
ممنونم که به وب ما اومدین از این به بعد بیشتر سر بزنین
پریسا & هانیه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم،حتما